Kundtjänst

Här hittar du svaren på många av dina frågor. Tack vare att du får automatisk bokningshjälp i våra svar nedan eller via email, slipper du betala de traditionella resebyråernas höga bokningsavgifter och påslag.

Varför kan man inte ringa Doodle?
Svar: Vår tjänst är nätbaserad och det är en av orsakerna till att vi kan ha en aggresiv prispolitik så att du sparar pengar. Vår kundtjänst jobbar som vanligt, dock endast via webben. Om ditt ärende behöver telefonkontakt kommer vi att ringa upp dig.


Välj bland kategorierna nedan och klicka på den fråga som passar ditt ärende bäst. Alternativt kan du skriva valfritt ord eller fras i sökrutan och klicka på Sök.

Kontakta oss via e-mail

Fråga

Kan jag boka om min resa?

Svar

De flesta resor i ekonomiklass kan ej ändras, för resor i business class är ändring för det mesta gratis. Kontakta oss via epost för mer informtation efter att du bokat och har fått ett bokningsnummer.
När du betalt din resa erbjuds enbart återbetalning om du tecknat vårt avbeställningsskydd samt att du kan uppvisa läkarintyg för dig själv, medresenär eller nära anhörig. Se exakta villkor när du bokar.