Kundtjänst

Här hittar du svaren på många av dina frågor. Tack vare att du får automatisk bokningshjälp i våra svar nedan eller via email, slipper du betala de traditionella resebyråernas höga bokningsavgifter och påslag.

Varför kan man inte ringa Doodle?
Svar: Vår tjänst är nätbaserad och det är en av orsakerna till att vi kan ha en aggresiv prispolitik så att du sparar pengar. Vår kundtjänst jobbar som vanligt, dock endast via webben. Om ditt ärende behöver telefonkontakt kommer vi att ringa upp dig.


Välj bland kategorierna nedan och klicka på den fråga som passar ditt ärende bäst. Alternativt kan du skriva valfritt ord eller fras i sökrutan och klicka på Sök.

Kontakta oss via e-mail

Fråga

Jag vill avboka min betalda resa men har inget avbeställningsskydd. Hur gör jag?

Svar

För att kunna få ersättning från ditt eget försäkringsbolag ber vi dig klicka på Kontakta oss via email här ovanför.

Via vår kundstjänst skickar du ett avbokningsmeddelande. Vi återkommer därefter med ett avbokningsintyg som du behöver uppvisa för ditt försäkringbolag för ev. ersättning. Notera att du inte får något tillbaka från resebyån vid avbokning utan avb.skydd.