Kundtjänst

Här hittar du svaren på många av dina frågor. Tack vare att du får automatisk bokningshjälp i våra svar nedan eller via email, slipper du betala de traditionella resebyråernas höga bokningsavgifter och påslag.

Varför kan man inte ringa Doodle?
Svar: Vår tjänst är nätbaserad och det är en av orsakerna till att vi kan ha en aggresiv prispolitik så att du sparar pengar. Vår kundtjänst jobbar som vanligt, dock endast via webben. Om ditt ärende behöver telefonkontakt kommer vi att ringa upp dig.


Välj bland kategorierna nedan och klicka på den fråga som passar ditt ärende bäst. Alternativt kan du skriva valfritt ord eller fras i sökrutan och klicka på Sök.

Kontakta oss via e-mail

Fråga

Hur kan jag betala på Doodle?

Svar

Du kan betala med kort, göra direktbanksbetalning, faktura eller dela upp din betalning.

Betalsidan
Vänligen se länken till betalsidan som du får i ett mail ca 30 min efter bokning. Du kommer även till betalsidan direkt efter genomförd bokning.

Kort
Vi accepterar för närvarande Visa, Mastercard och Eurocard. För utländska kort och tex Amex/DinersDock ej utländska kort klicka på fullmakten i texten vid kortbetalningsrutan. När du betalar skriver du in det 16-siffriga kortnumret samt utgångsdatum och CVC-kod (3 sista siffrorna på signeringsraden).

Om du av någon orsak inte kan betala med kort kan du göra en betalning till Plusgiro 4410769-6, ange bokningsnr som referens. Maila därefter en kopia på betalningen till betalning@travelstore.se. OSB! Detta är möjligt vardagar kl 9-17, övrig tid behöver du maila i mycket god tid före sista betaltiden. Att betala via Plusgiro kostar 99 kr extra, vänligen lägg till summan till din betalning.

Direktbanksbetalning
Du kan betala direkt över nätet till följande banker: Handelsbanken, Nordea, SEB och Swedbank.

Faktura och delbetalning
Du kan betala mot faktura eller dela upp din betalning på upp till 36 mån om du så vill.