Kundtjänst

Här hittar du svaren på många av dina frågor. Tack vare att du får automatisk bokningshjälp i våra svar nedan eller via email, slipper du betala de traditionella resebyråernas höga bokningsavgifter och påslag.

Varför kan man inte ringa Doodle?
Svar: Vår tjänst är nätbaserad och det är en av orsakerna till att vi kan ha en aggresiv prispolitik så att du sparar pengar. Vår kundtjänst jobbar som vanligt, dock endast via webben. Om ditt ärende behöver telefonkontakt kommer vi att ringa upp dig.


Välj bland kategorierna nedan och klicka på den fråga som passar ditt ärende bäst. Alternativt kan du skriva valfritt ord eller fras i sökrutan och klicka på Sök.

Kontakta oss via e-mail

Fråga

Jag har inte fått mina färdhandlingar / biljetter?

Svar

Vi mailar normalt färdhandlingarna inom 24 timmar från din betalning. Om du inte har fått dem kan de tex ha fastnat i spamfiltret.

Du kan själv hämta dina färdhandlingar och etickets på www.mytripandmore.com. Fyll i ditt bokningsnummer och samma efternamn som du angav vid bokning (Å, Ä, Ö ersätts av A eller O).