Kundtjänst

Här hittar du svaren på många av dina frågor. Tack vare att du får automatisk bokningshjälp i våra svar nedan eller via email, slipper du betala de traditionella resebyråernas höga bokningsavgifter och påslag.

Varför kan man inte ringa Doodle?
Svar: Vår tjänst är nätbaserad och det är en av orsakerna till att vi kan ha en aggresiv prispolitik så att du sparar pengar. Vår kundtjänst jobbar som vanligt, dock endast via webben. Om ditt ärende behöver telefonkontakt kommer vi att ringa upp dig.


Välj bland kategorierna nedan och klicka på den fråga som passar ditt ärende bäst. Alternativt kan du skriva valfritt ord eller fras i sökrutan och klicka på Sök.

Kontakta oss via e-mail

Fråga

Kan man ändra namn på biljetten?

Svar

Namnändring är normalt sett inte tillåten då flygbiljetten är personlig. Det finns även restriktiva regler för korrigering av tex felskrivet namn vid bokning. Var därför noga med att skriva in namnen enligt passen när du bokar. För ändring av namn kontakta kundtjänst, alla namnändringar medför en kostnad och i vissa fall behöver ny biljett köpas.