Kundtjänst

Här hittar du svaren på många av dina frågor. Tack vare att du får automatisk bokningshjälp i våra svar nedan eller via email, slipper du betala de traditionella resebyråernas höga bokningsavgifter och påslag.

Varför kan man inte ringa Doodle?
Svar: Vår tjänst är nätbaserad och det är en av orsakerna till att vi kan ha en aggresiv prispolitik så att du sparar pengar. Vår kundtjänst jobbar som vanligt, dock endast via webben. Om ditt ärende behöver telefonkontakt kommer vi att ringa upp dig.


Välj bland kategorierna nedan och klicka på den fråga som passar ditt ärende bäst. Alternativt kan du skriva valfritt ord eller fras i sökrutan och klicka på Sök.

Kontakta oss via e-mail

Fråga

Jag har inte så lång tid på mig att vänta på bekräftelsen av hotellet. Vad kan jag göra?

Svar

Vanligtvis utförs alla logibokningar i realtid och du får bekräftelse på några sekunder. Sedan får du ett meddelande med din bokningsstatus inom 2 till 4 timmar. Det kan dock uppstå förseningar. I så fall får du ett e-postmeddelande från travelnow utan något bekräftelsenummer. När de fått bekräftelsenumret från hotellet får du det per e-post. Om speciella önskemål eller prisändringar är knutna till din bokning kommer önskemålen att skickas till kundtjänst för behandling. Du kan kontakta hotellbokningen direkt på reply@travelnow.com